2012. gada 16. aprīlis

1.posms - papildraksts (attīstošie elementi)

          Sveikas vēlreiz, ceru, ka detaļu sagriešanas darbiņš raiti rit uz priekšu (ka mani garie penterējumi ir saprotami) :)
         Ieminējos, ka šajā posmā labi būtu piešūt klāt kādus dekorus, kurus vēlāk pēc detaļu sašūšanas kopā, būs grūtāk piedabūt klāt. Man šādu piešujamo detaļu izrādījās daudz, jo sagribējās piešūt ko maziem pirkstiņiem pabakstīt :)
Un jau var redzēt 'mājiņu', tāds prieks!
     
     pārsvarā tika izmantots filcs, dažviet klāt dekorlentes, ādiņa
zaļais lodziņš būs iekšpusē, oranžais ārpusē; kā redzat, noslinkoju un caurskatāmu logu neveidoju :), kaut gan tas bija padomā (likt caurspīdīgo plēvi pēc piegrieztnes, tādējādi nebūtu jāpiedomā, kā to piešūt pie sienu malām, atliktu vien apdomāt, kā nostiprināt loga rāmju audumus)
 
 suņa vēl nav, pareizāk - pagaidām viņam ir pareiza brīva vaļa klaiņot nevis būt piesietam :D
 reku palīgs ik pēc padsmit minūtēm jautā, ko tagad daru? :) Lielā māsa jau nepacietībā gaida somu- māju, mazā īpaši negavilē par kaut kādiem gaisīgiem solījumiem - kādreiz kaut ko dabūt :D vajag taustāmas vērtības.
         Šeku reku elementi piešūti, daudzviet šis tas vēl nav līdz galam novests, jo vēl cītīgi jāpiešuj pogas kokam un visādi citādi līdzīgi štruntiņi un vēl dažas lietiņas atlikšu uz noformēšanas posmu, neba es tā laikā slinkošu :D
         Lai Jums veicas! 

3 komentāri:

  1. Jā, pogu kociņš arī ir tas, ko esmu nodomājusi taisīt noteikti.
    Eju strādāt...:)

    AtbildētDzēst
  2. ui, man vēl tik papīra līmenī viss, idejas kā mājas, bet pati māja uz priekšu netiek :)))

    AtbildētDzēst