2012. gada 3. aprīlis

Aicinājums

   Sveikas, varbūt savācamies bariņā te virtuāli un saveidojam ko kopīgi?
      Piemēram, rotaļu māju - koferīti meitenēm! Ja Tev ir puika, tad iespējams vienalga pievienojies, jo noteikti rados vai starp draugu bērniem būs kāda princese un vēlme radīt konkrētus darbiņus itin labi palīdz atrast iemeslus, kādēļ tos varētu darīt arī puiku mammas ;) Par meiteņu mammām kaut kas jāmin? :D Šķiet nē, jo šī mājiņa šķiet ir tik skaista un nepieciešama, ka man jau nu noteikti nagi niez.
     Vārdsakot, man pašai saņemties ir grūti šo šūšanas projektiņu pasākt, bet kopā ar Jums es to izdarītu ar vislielāko prieku, nāksiet talkā? Es Jums visādi centīšos izpalīdzēt, sniegšu vielu iedvesmai, idejām, (no savas puses pametīšu idejas, kā es mājiņai pievienotu attīstošos elementus pirkstiņu muskulatūrai), ierādīšu visu, ko esmu sarakusi pa šai tēmai un galu galā mācīsimies viena no otras, kopā lemsim, kā ko atrisināt vai uzlabot ;)

 samazināju ievietošanai sānjoslā
     Krievvalodīgos blogos šāda kopā rokdarbošanās ir biežs pasākums un esmu 2  šādos projektiņos piedalījusies (korejiešu lelle un tildes trusis), esmu pilnā sajūsmā, tādēļ nolēmu arī pati šādu rokdarbisku aktivitāti pasākt :) Vienīgi mums būtu šai kopā rokdarbošanās procedūrai jāizdomā kāds 'oficiālais nosaukums' un saīsinājums, lai ikreiz nav jāraksta gari. Vai varbūt tāds te bloglandē jau pastāv, vienkārši neesmu to uzgājusi? Krievu mēlē ir izvēlēta kombinācija 'совместный пошыв' un attiecīgi saīsinājums ir 'СП', 'kopīga sašūšanās' man patiktu, bet šādi vārdveidojumi kādam var nepatikt :D, varbūt varētu likt 'kopīgs rokdarbs' un tad būtu saīsinājumā KR? Ko sakāt? Respektīvi, mēs varētu ne tikai šūt, bet arī ko sapērļot kopā, izšūt ko ar lentēm, izveidot no kādas veidojamas masas un tml.

     Un atgriežoties pie rotaļmājas, domāju, ka mēneša laikā mēs to varētu dabūt gatavu, bez īpašas steigas, bet tā, lai strādājošai rokdarbniecei būtu vismaz brīvdienas tādam darbiņam. Tapšanas procesu mēs sadalītu posmos, kur:
1. posmā būtu detaļu sagriešana (audums, sienu karkass), iedošu piegrieztni;
2. citā visu detaļu sašūšana kopā;
3. mājiņas noformēšana;
4. iemītnieka radīšana un mēbelējums (ja tas tiek plānots, varbūt kādam jau ir lellīte ar mēbelēm)... Par katru posmiņu (kas varētu būt četri), mēs īsi vai gari (kā kuram patīk) atrakstītos savos blogos, veidojot tādā veidā atskaitītes, es savukārt censtos visu noorganizēt, lai atskaitītes būtu visiem pieejamas tepatās ar linku starpniecību. Katra jauna posma sākumā es ierādītu, kā pati esmu ar to tikusi galā un, kas man liekas, Jums varētu noderēt darba gaitā. Atzīmēšu, ka tā nebūs pamācība, bet gan mans ceļš uz gatavu produktu, visi rokdarbi man top pašmācības ceļā, tā ka nekāds profesionāls līmenis te nebūs, bet kopā var akurāt daudz ko iemācīties ;) Darba beigās varētu apkopot mājiņu bildītes  -> tēlaini izveidot Pilsētiņu! Bet šis tad kārtotos darba gaitā un, ja kādam process ieilgst (dzīve ir ar saviem force majeure), tad attiecīgi nav nekādu sodu :D, darbiņu varēs pabeigt arī vēlāk. Bet centīsimies nospraust katram posmam termiņu un tajā iekļauties, tur ir savs knifs - kā tikt pie galarezultāta un neatlikt uz vēlāku laiku.
     Es atrādīšu savu darbu sīkākajās detaļās, jo uzņēmos vadību šim procesam, tādēļ aicinu piebiedroties ne vien blogotājas/mājas lapiņu autores, bet arī citas rokdarbnieces, kuras varētu savas atskaitītes (pāris bildītes no darba un pāris rindiņas par to) sūtīt uz manu pastkastīti, es savukārt to atspoguļotu te blogā.
     Jūs jau redzat, ka es esmu sasapņojusies ne pa jokam, tādēļ nepacietībā un ar skatienu, ka Jums tas ir pavisam obligāti nepieciešams, aicinu piebiedroties komentāros :) un ja neesat blogotāji - > pastkastītē daiga.kurme@gmail.com, minot savu vārdu (vai tāpat komentāros, izvēloties anonīmo komentētāju, bet ierakstot tekstā savu vārdu :)
     Apkopojot teikto:
1. kā šo projektiņu nosauksim?
2. ja ir vēlme piebiedroties, raksti par to šai ziņai komentārā;
3. ja Tev ir blogs vai mājas lapa, tad ievieto bildīti sānjoslā ar linku uz šo rakstu, varbūt kāds/-a nolems mums pievienoties :)
Ja ieminēsities blogā par šo manu ieceri, varbūt man izdosies atrast avantūru mīlošus biedrus :) Bet tas Jums obligāt nav jādara, ja vien vēlaties atbalstīt.

Šeit sagatavoju pārskatu par materiāliem, ko ķert līdzi, palīdziet, lūdzu, arī ar savām idejām :) Informāciju par šo kopīgo (ceru, ka kopīgo nevis vientuļo :D) projektiņu vienkopus saliku/turpināšu likt lapā - Rokdarbi kopā.
    Projektiņu uzsāksim  12.aprīlī, tas nozīmē, ka es atrādīšu, kā tiku galā ar 1.posmu, bet Jums būs apmēram nedēļa laika, paveikt to pašu un palielīties ar aprakstu/bildēm blogos/neblogotājiem pastkastītē.
Gatavas mājiņas plānosim uz 12.maiju :)