2012. gada 20. aprīlis

Atskaite no Norvēģijas

             Jā, jā :) es esmu gulējusi un nemurgoju :D Inese (komentāros rafinja) pati visu pastāstīs :)

            "Aš pašai neticas, bet esmu iekļāvusies laikā :))) Es dzīvoju Norvēģijā un te patreiz ir 23:45 :p (Daigas piezīme, tas bija vakar rakstīts)
           Parakstījos uz šo avantūru nemaz nepadomājot, ka pirmajam posmam pa vidu jāsvin dēliņa pirmā dzimšanas diena! A svinībās tika plānotas grandiozas ar mājas dekorēšanu-baloni, pašas šūtas virtenes (kuras tapa brīdī, kad oficiāli uzsākās šis projekts), kūku cepšanas, ballīte ar bērniem, atsevišķi ballīte ar lielajiem utt... un tam visam pa virsu radiņi no Latvijas uztaisīja pārsteigumu un atlidoja ciemos uz dēliņa dzimenīti :) Tā nu man mājās pievienojās vīra māsa ar mazo meitiņu, kurai sākotnēji plānoju šūt šo māju, lai gan mieru nelika doma, ka jāšuj dēlam. Apskatot savus audumu krājumus nolēmu šūt mājiņu mazajai radiniecītei. Dēliņam jāiepērk kādi vīrišķīgāki audumi :) Pēdējo 7 dienu laikā par projektu atcerējos vairākas reizes, taču galīgi nebija laika tam pieķerties. Šovakar ciemiņi nakšņos citās mājās, līdz ar to, atstāju vīru, lai darbojas ar dēliņu, bet pati ķēros klāt mērīšanai, griešanai.... uzreiz varu teikt, ka uz auduma gabaliem esmu sazīmējusi mājiņas izmērus, bet šuvēm paredzētās daļas atstāju uz aci un manas acis šovakar ir šķības :D bet, nu ceru, ka būs labi. Pamatā ir izmantoti 2 audumi. Kā stiprumslāni izmantoju vecus bieza auduma galda paliktņus (cik labi, ka reizēm mājās aizķeras kāda lieta, kuru sen jau esi ieplānojis pārvietot uz miskastes konteineru :D ). Ņemot vērā iepriekšējās nedēļas lielos notikumus un ciemiņu esamību mājās, pirmajā posmā nav izdevies padomāt par mājiņas ārsienu un iekšsienu dekorēšanu. To apņemos izdarīt 2. posma laikā :)
         Labiņi, veiksmīgu visām meitenēm nākamo posmu! :)"

1 komentārs: